İsterdim ki göğe bakalım birlikte, düşler kuralım gelecek üzerine. Bilelim o gelecekte olalım ikimizde, var edelim birbirimizi düşlerde. Düş olsun ama düşmeyelim umutsuzluğa, düş olsun düşelim varımıza, yoğumuza. Var olalım 30'umuzda, 40'ımızda, 50'mizde 80'imizde kopmasın yüreğimiz var olsun her bir zerremizde...