Kafamızın içinde yarattığımız ideal kişinin özlemiyle mi yaşarız yoksa bir insanı kendi gerekçeleriyle olduğu gibi kabul edebilir miyiz? Yani her şeyiyle demek istiyorum.
Annesi insanların içinde her zaman iyi bir yanların da olduğuna inanırdı. Ne acizce bir zırvalık! Dünyada iyi olan hiçbir şey yoktu. Ve var olduğunu düşünen de bitmiş demekti.