Dedi sen, gönlün ateş aldı diye mi bakarsın bana gözlerin böyle nemli..
Dedim yok, ben seni gördüm diye bakarım, gözlerim görmeyi yeni öğrendi diye böyle nemli..
Eli vardı inanabiliyor musunuz , eli vardı..
Elini alnıma koydu. Ateşim düştü..
Ateş alnımdan kalbime yürüdü. Yaktı..
Bunu daha başka nasıl söyleyebilir ki insan? Yaktı...
Modern dünya başarmayı ve kaybetmeyi keskin çizgilerle birbirinden ayırdığında insanoğlu kendi değerini başardığı şeylerle ölçmeye başladı. Bu da her başarısızlığında kendini daha değersiz gören ve başarmak için her türlü çirkinliği yapıp hak ettiği değeri görmeye çalışan hastalıklı bir toplumun oluşmasına yol açtı..