m.

m.
@heppkaybettik
Sen bahcesin ben kasirga.
Ziyadesiyle mahvolmuş derin bir hal içindeyim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var
İnsan ancak sustuklarını duyan biriyle bir ömür geçirebilir.
Ben ne yapıp edip her şartta gülmenin bir yolunu bulduğum için mi bana hiç hâl hatır sorulmadı?
Bunca galaksi içinde, güneş küser miydi hiç ay'a?