Eski zamanları hayal etmeye çalışıyorum yürürken. Çok eski zamanları. İnsanlar neler yapıyorlarmış acaba?
Nerelere gidiyor,nasıl vakit geçiriyor,eğlenmek için ne yapıyorlar, biz bu kadar hızlı yaşayıp da hiçbir şeye yetişemezken onlar nasıl yetişebiliyorlar? İstanbul hepsini biliyor bunların.
Bu kadar çok yaşadığı için mutlu mudur acaba? Ya da bıkmış mıdır sevdiği herkesin öldüğünü görmekten? Anlayamıyorum.
"İnsanların size 'mümin' gözüyle bakması sizi aldatmasın! Herkes kendini daha iyi bilir. 'Ben inançlı biriyim' diye de böbürlenmeyin sakın! İnançlı olmanın sorumlulukları vardır. Namaz ehliyseniz, namaz kılmayanlara; oruç ehliyseniz, oruç tutmayanlara; Müslümansanız, gayrimüslimlere karşı sorumluluk sahibisiniz."