Eski zamanları hayal etmeye çalışıyorum yürürken. Çok eski zamanları. İnsanlar neler yapıyorlarmış acaba?
Nerelere gidiyor,nasıl vakit geçiriyor,eğlenmek için ne yapıyorlar, biz bu kadar hızlı yaşayıp da hiçbir şeye yetişemezken onlar nasıl yetişebiliyorlar? İstanbul hepsini biliyor bunların.
Bu kadar çok yaşadığı için mutlu mudur acaba? Ya da bıkmış mıdır sevdiği herkesin öldüğünü görmekten? Anlayamıyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsanların size 'mümin' gözüyle bakması sizi aldatmasın! Herkes kendini daha iyi bilir. 'Ben inançlı biriyim' diye de böbürlenmeyin sakın! İnançlı olmanın sorumlulukları vardır. Namaz ehliyseniz, namaz kılmayanlara; oruç ehliyseniz, oruç tutmayanlara; Müslümansanız, gayrimüslimlere karşı sorumluluk sahibisiniz."