herkes sahtekar

herkes sahtekar
@herawilldie
everything will one day be alright
Ay gibi. Ay gibi güzelsin. Görebileceğim kadar yakında, Dokunamayacağım kadar uzakta. Işığınla görebiliyorum ama varlığını hissedemiyorum. Söylesene neden?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çıkarları için yanımda olan insanlara kibarlık edip sevilmektense olduğum gibi davranıp nefret edilmeyi tercih ederim.
Sevmediği birini reddeden bilir en çok nerede sevilmediğini. Çünkü duygu beslemediğin bir insanı sevmeye çalışamazsın. Rol yapamazsın. Hani bir yemek vardır ve sen onu ne yaparsan yap 1-2 lokmadan sonra kaldıramazsın ya işte senin için öyledir henüz eşyaları yerleşmemiş, boyası yapılmamış eve giremeyen o kişi. İçten içe hissedersin seninde bir başkasının evinin yabancısı olduğunu.
İnsan kılıklı şeytanları farkedebilmen için sana mecbur olduğu için katlanan insanlarla bir ömür geçirmen ne kadar sağlıklı?