Bazen bir hâle düşer insan..
Ne geriye gidebilir, ne ileriye kendisine uzanacak mucizeye , Allah tarafından gelecek bir kurtarıcıya umut bağlar. Arada kandırmacalarla avutur kendini. Geçiçi bir hâl avuntusu olur kendisinin. Ama her defasında o boşluk hissi hatırlatır kendini işte ya , ha işte Allah kimseyi o boşluk hissine düşürmesin. Amaçsız ve ne yapacağını bilmez yaptırmasın. Girdiği ortama ait olmamak düşüncesine kaptırmasın
(ait olduğun bir yer var, ama sen orada değilsin, zaman kaybetmişsin, yanlış tercih yapmışsın, çok yol katetmişsin, yorulmuşsun..)