Bugün nenem bana dedi ki: " Bu kadar ince düşünceli olma, tabiriyle biraz da mal gibi ol(düşünmeden yaşa hayatı) dedi. "
Evet hayattaki en büyük imtihanım ve mükafatım bu benim galiba.. İnce düşünceli olup her şeyi usulüne uygun yapmaya çalışmak, olan değil olunması gereken olmaya çalışmak.. Engebeli yolu düz ilerlemek yerine engebelere çarpa çarpa çıkmak vs. vs.
İsmet Özel'in "Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. " dediği , ama bu bazen de bir nimete dönüşüyor. Allah'ın sana mutlaka bir çare göndereceğini biliyorsun çünkü.. Şu duayla yine içinden çıkamadığım bu durumumu Allah'a havale ediyorum "Inne meıye Rabbi seyehdin! "