Nasibe öyle inanıyorum ki..
Rabbim isterse bütün zaman ve mekanları birleştiriyor. İnsanın ben istesem de kalbim kabul etmez büyük ihtimalle diye düşünüp, kesinlikle olmaz dediği şeyi, kalbi mutmain ederek öyle yaptırıyor ki sonunda sadece şaşırıp bakmakla kalıyoruz.
Bazı dert ettiğimiz şeyler için temiz kalmak, çokça dua edip Rabbe bırakmak sonunun güzel olması için yetiyor. (İmtihan da oalbilrceğini düşünerek, biraz da bir şeyler seni bunaltıp çıkmaza soktuktan ,duayla yoğrulmuş sabırdan sonra :))
Sen yolumuzu, her işimizi ve sonumuzu hayra çıkar Allah'ım.
Amin