fatma

"kalbin yolu biliyor o yönde koş.. " •mevlana peki yanlış yola sapmışsak ve geri dönmek 'düşüncesi' bile bizi fazlaca yoruyorsa ?¿
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
ön yargılar, insanın düşüncelerini adeta zincirleyip onu derin bir karamsarlığa sürükler .. gerçeğin aslında öyle olmadığını anladığında insan kendinden utanır. Her şeyin bir sebebi var her şey için herkesin. Beklentilerimizdir bazen de bu durumun ortaya çıkmasının sebebi. Hayatın merkezine o anki ruh hali durumu için koyduğumuz şeylerdir. Ya da hayatın merkezine sadece kendimizi koyduğumuz içindir. Bu üzer bizi fazlaca.. Kendi kendine kuruntulanmak yerine en iyi çözüm sormaktır. Sor, cevap al ve haklılığını tart. Küçük bir meseleyi iç dünyanda büyütme.Yıpratma kendini.İşte bu yüzden bu konu için hissettiklerimize değil gerçeklerin peşine takılmak gerekiyor. İletişimden kaçmak yerine konuşmak gerekiyor.Çünkü açıklanmayan her şey şüphede kalır. tecrübelerden notlar😬
bugün okuduğum güzel yazılardan- minimalistlere
Kullanmadığınız her eşya mekanda durağan bir enerji yaratır. Aranızda artık kötü olduğu eski arkadaşlarınızdan, eşinizden, sevgilinizden ya da küstüğünüz akrabalarınızdan kalan hediyeler, o kişiyle enerji bağınızın kesilmemesine de neden olabilir. Helalleşmeden hayatınızdan gidenlerin eşyalarını ihtiyacı olanlara verin. Hayatınızdaki her nesne bir enerji yayar. Bu enerjiyi doğru kullanamazsanız, eşyayı size veren kişiyle bağınız sürer gider. Kullanmadığınız eşyalarınızı sevgiyle verdikçe yerlerine yenilerinin geldiğini göreceksiniz. Gardıroptaki eski eşyalar yeni sahiplerine kavuştuğunda içindeki durağan enerji, akan bir enerjiye dönüşür. Allah rızası için kullanmadığınız eşyalarınızı ihtiyacı olan kişilerle sevgiyle paylaşın. Bülent Gardiyanoğlu
Niçin? Niçin, gerçek aşklarda geride kalan, kendini öldürüp de peşinden gitmiyordu o sevilenin? Yalnızca, yaşayanın öleni gömmesi gerektiği için mi? Bir ölümden sonra yerine getirilmesi gereken belli birtakım törenler olduğu için mi? Geride kalan, bir sahnede bir süre görünüp her an sonsuz bir zamana doğru uzuyormuş ve bir sürü göz kendisini seyrediyormuş gibi olduğu için mi? Yerine getirmesi gereken bir işlevi olduğu için mi? Ya da kim bilir, arada beklemesi gerekiyordu ; yani gitmiş olan gerçekten ölmüş olmuyordu da büyümeye devam ediyordu Yalnız Bir Avcıdır Yürek
Dinle ilgili ilimleri alışkanlık haline getirmediğimiz sürece hayatımıza uygulamıyorduk.. Sadece bilgide kalıyordu öğrendiklerimiz.. : ( İlimle amel etmemek bizim en büyük problemimiz olabilir.