fatma

Hüzünlü olmayı sevmek.. ✨ Sabretmeyi sevmek... Beklemeyi sevmek.. Ümit etmeyi sevmek . . Sevmek ..🌸
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rabbim karşımıza kalbimize huzur, yüzümüze tebessüm ettiren insanlar çıkarsın.. Her şey eskiyor, zaman gelip geçiyor bir tek ahlak insanı daima güzel ve değerli kılıyor .. Bir tek iman olunca ölümsüz oluyorsun, imtihanı da ,yaşamı da hüznü de bir tek bu anlamlı yapıyor 2.03.2022
Bazen hiçbir beklentin olmuyor hayattan sadece geçip gitmesini istiyorsun..
" Çözemediğim bir şeyler var hayatımda. Aradığım nedir o kentten bu kente ? "
" Biz, can havliyle kaçarken ayağına çelme takılan insanlarız. Kurtuluş trenine renginden dolayı alınmayanlar; Filistin’de, Ruanda’da, Bosna’da BM’nin insafına bırakılanlarız. Paris’te bombalar patlayınca ilk tepkiyi veren de biziz, kendi acılarına sağır dilsiz kalan da. Biz, kendine ötekinin gözüyle bakan insanlarız. Coğrafyamıza demokrasi getirmek için tüm silahlarıyla binlerce kilometre öteden gelseler de onları tehdit olarak görmeyiz ama onlar, kadın ve çocuklarımızı daha kapılarına varmadan, yolda imha ederler. Bugün çokça paylaşıldı Ukrayna tahliyeleri esnasında Afrikalıların trenden indirilişi. Biri de yorum yazmış, “Ukrayna’da ölen insanlarla beraber Afganistan’da olanları dile getirince Batılı arkadaşlarım ikisinin aynı şey olmadığını söyledi.” diye. 100 yıl öncesine kadar siyahilerin insan olup olmadığını bilimsel olarak tartışanlardan medet umuyoruz. Belki de sorunun temeli buradadır. Batı’ya düşman olmak gerekmiyor, dönüp kendimizi tanımamız lazım. Cemil Meriç’in dediği gibi: "Ne Batı’yı tanıyoruz, ne de Doğu’yu. En az tanıdığımız ise kendimiz." Belki de tanımadığımız Batı’ya hayranlığımız bu yüzden, belki de tanımadığımız Doğu’ya nefretimiz bu yüzden." Erhan İdiz