fatma

ne çok ihtiyacımız var..
"Allah bizi sevdiklerine sevdirsin."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
helalini beklemek, bir iman teslimiyetidir
"Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır. " (Nur Suresi, 26. )
"Sabır çiçektir, mutlaka açar. " Tohum sabırla beklerse, kayaları aşıp filizlenir. İnsan sabredip tevekkül ederse, en olmazlar oluverir. 🌸
"İnsan dünyanın kederinden payını alır. Ne mutlu onlara ki ışık yaralarından sızmıştır ve dünyadan bir şey öğrenmişlerdir. Derdini derman bilenler, yolu menzil bilenler. Size ne mutlu." M. Kemal Sayar
.. güzel günlere olan ümidim bitmediği sürece hayat sevincim de hiç bitmeyecek(inşallah), hayatın tüm gerçek acılarına rağmen.