fatma

İnsan ne çabuk vazgeçebiliyordu.. Her şeyin karşılıklı olması gerekmiyordu halbuki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Bir yanlış ilmek için koca halı feda edilir mi Allah aşkına dede? Dede: -Hakikati kabullenmiyorsan edersin. Biz de etmiyor muyuz nice renkler, güzellikler orda dururken olamamışlıklarımızın üzerine yıkmıyor muyuz hayatı, eksiklerimiz yaşayamadıklarımız üzerinden tarumar etmiyor muyuz halılnın geri kalanını..? Kimi doğrulara diker gözünü güzellerden ayırmaz,kimi de hataların içinde arar hakikati
Gönül Dağı
" Duy bu ince gürültüyü, akıyor; sessizlik bu. Dinle, hiçbir şey duyulmazken ne duyduğunu dinle "
Seçkin bir kimse değilim İsmimin baş harfleri acz tutuyor Bağışlamanı dilerim Sana zorsa yanmaya razıyım Kolaysa affı esirgeme Hayat bir boş rüyaymış Geçen ibadetler özürlü Eski günahlar dipdiri ... Hayat boş geçti Geri kalan korkulu Her adımım dolu olsa İşe yaramaz katında Biliyorum Bağışlanmamı diliyorum 🍂 Cahit Zarifoğlu
Şiir