Bazı şeyler gözümüzde büyüttüğümüz kadar korkunç değil... Kimse kimseden (bazı özel yetenek gerektiren durumlar hariç) üstün ya da yetenekli değil.. Sadece cesaret alıp denemek gerekiyor bazen. Bir yerde okumuştum. Risk al diyordu. Başarırsan mutlu olursan başaramazsan büyürsün"