📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mantığımla kalbimi bir kullandığım zaman nasıl da iyi hissediyorum kendimi her yönden.. Sadece duygusullığa bürünüp kendini harap etmek, sadece bir yere takılıp kalmak niye?
🌿🌿Amine yazıp 1983 e SMS atıp 10 TL göndererek bir çocuğun iyileşmesine katkıda bulunmak istemez misiniz?
(Valilik izinli kampanya, güvenirliliğini görmek isterseniz profilimdeki linke tıklayabilirsiniz.)
Attığınız SMS sayısını ya da ekran görüntüsünü de benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Gönüllüler grubumuz var. Oraya bildireceğim🙏