Bazı insanlar çok şey bildikleri için susarlar, bazıları da hiç bir şey bilmedikleri için. Yaşamak şakaya gelmez, yaşayacaksın dolu dolu yaşayacaksın. Geri dönüp baktığında da, boşluk görmeyecek insan. Öyle yaşar gibi yapmayacaksın ama. Başkası için de değil, kendin için yaşayacaksın. Öyle kısık sesle de olmaz, bağıra bağıra istiyorum diyeceksin. Yaşamayı istiyorum...