sema

sema
@heyimsem
altı çizilenler
" Fakir olmak eğlenceli olsa gerek. Aksi takdirde bu kadar çok insan fakir olmazdı."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Savaşmalıyız. Hayat için savaşmalıyız. Hayatı yaşamalıyız. Acısını çekmeli, tadını çıkarmalıyız. Yaşamak güzel, harika bir şey. Ölüm gibi yaşamak da kaçınılmaz."
"Hayata tek gereken cesaret, hayal gücü, bir de biraz para."

sema

, bir kitap okudu
6/10
·144 syf.·
6 günde okudu
·
2024 85. kitabı
Yasunari Kawabata
6/10 · 726 okunma
"İnsan bir ayı gibi sert ve kalın bir kürkle kaplı olsaydı, duyuları çok farklı olurdu mutlaka. İnsan, narin ve pürüzsüz bir ten arzusuyla sever birbirini."
Sayfa 93·Kitabı okudu