Hamdiye

Hamdiye
@heyv47
Hêyv
Herkes diyarında, muhabbetinde. Bilmem bizi ne civara yazmışlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Değil bu anılacak şey değil! Amansız geliyor aklıma.
Çoğu kez ölürsün bir defaya mahsus ilan ederler..
Herkes kendi dünyasının toprağında büyüyormuş.
"Görünüşüme bakma, içim öldü artık." Oğuz Atay