Hamdiye

Hamdiye
@heyv47
Hêyv
Herkes kendi dünyasının toprağında büyüyormuş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Görünüşüme bakma, içim öldü artık." Oğuz Atay
Birlikte eskimek çok güzel, eksilmedikçe Nazım Hikmet Ran
Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba..
Yorgun bir coğrafyadan ürkek bir adamın sualiyle başladı herşey...