Hacer

Hacer
@heyycir
Biliyorum ki insan,umutsuzluklara yıkılmak için değil,severek umutlanmak için yaratıldı…
Reklam
O’na adanmış bir gönlün sahibi olarak yaşa ki,eksiklerini sığındığın o limanın sahibi tamamlayıp keremiyle donatsın seni.
Avuç içi kadar yüreğimi,sihirli bir kelime ile açıp ,öncelikle kendi yüreğime desen desen maneviyat işlesem ve insanları isyanlardan vazgeçirebilecek bir gücüm olsa…
İnsanın mucidi de,onun nasıl yaşaması,nelere dikkat etmesinin gerektiğini,nelerden sakınılmasının gerektiğini içeren bir kılavuzu hazırlayı sunmamış mıydı?
İnsan,teknolojilerin hiçbir harikasıyla ölçüşmeyecek kadar muhteşemdir
Reklam