İnsan gerçeklerle ve kendisiyle yüzleşmekten korkan tavrını hiç değiştirmeden yaşadıkça gelecek nesillerin bile yollarını, uçurumlara bağladığını belki de hiçbir zaman hissetmeyecektir
Fani olan hayatı en mükemmel şekilde değerlendirmek istiyorsan ,zevklerin peşindeki arzuların doyumu için değil,kendimi bilip,kendini bulmak ve kendin olarak yaşamayı seçmek adına iradeni kullanmayı mutlaka başarmalısın
Yeise meydan okuyan bir gönülle,direncini yitirmeden,aynı azimle yolundan sapmadan devam edebilirsen,bütün karamsarlıkların ve olumsuzlukların arasından sıyrılıp idealine yürüyeceksin demektir .