Hacer

Hacer
@heyycir
Kur’an’ı yaşayıp anlattıkça öğrenir,öğrenip yaşadıkça da anlatırsınız.Kur’an’okudukça iman eder,iman ettikçe okur,yaşar ve mutmain olursunuz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kur’an’dan uzak durmak hayattan uzak durmaktır.
Kur’an’la hayat sürdürmek Allah ile beraber olmaktır.Onu okuyan Allah’la sohbet etmektedir.
“Eğer biz Kur’an’ı bir dağa indirseydik,elbette onu,Allah’ın korkusundan baş eğerek parça parça olmuş görürdün.Bu misalleri insanlara düşünsünler diye veriyoruz .(Haşr,21)” Bu misalden anlaşıldığına göre,inanan insan da Kur’an karşısında en az dağların hali gibi olmalı;boyun eğmeli,ufalıp teslim olmalıdır.Olmuyorsa,dağlardan daha sert ve katı demektir.
Din
Mü’minin Kur’ân’a imanı,onu yaşamak içindir.