Fatmanur ༯

Fatmanur ༯
This user is in love with reading books
Hayır,unuttum diyemem,fakat üzerimde bir tesiri kalmamış…
Sayfa 183·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asıl iyilik tanımadıklarımıza yaptığımız iyiliktir;halbuki biz bütün hüsnüniyetimizi dostlarımıza saklayıp bunların dışında kalanları bir çırpıda ve kısa bir hükümle fena addediyoruz!…
Sayfa 138·Kitabı okudu
Halbuki insan yalnız esas meseleleri halletmek için kafasını yormalı ve teferruat kendiliğinden iyi bir şekilde halledilmelidir.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Her biri kendi kafasındaki bir yolu takip ediyor ve bu yolun,yanındakinin kafasında da,bir muvazisi bulunduğunu kati olarak biliyordu.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Her geçen saniyenin içlerinde bir değişiklik yaptığını,onları birbirine daha çok tanıttığını fark ediyorlardı.
Sayfa 71·Kitabı okudu