Hyl

Hyl
@hhg7
İki dünyada yaşıyorum biri kitapların dünyası.
“Ondan başka hiç kimseyle konuşmak gelmiyordu içinden,ama onunla konuşacak cesaretide yoktu..”
Reklam

Hyl

, bir kitap okudu
8/10
·182 syf.·
10 günde okudu
·
2023 18. kitabı
M. Kemal Sayar
8.2/10 · 746 okunma
“Sevgili Müvekkilim”
Beyaz Leke
“Sevgili Avukatım”
Beyaz Leke
“Güç özgürlük için savaşmaktı..”
Beyaz Leke