Anneyi çok önceden taniyormuşum gibi çok sevdiğim bir dostummuş gibi hissetirdi gerçekten herkese gözüm kapalı önerebileceğim bir kitap ve bitmesini istemedim ama her güzel şeyin sonu olduğu gibi bu güzel kitabın sonuna geldim.
Kitaplarla kalın,mutlu kalın.
Keyifli okumalar herkese.😌✨🤍📖