ilk ve son hikayeyi çok çok beğendim. bazen okuduktan sonra kendimizi karakterleri düşünür buluveririz ya da günlük yaşantımızdaki bir şey bize onları hatırlatır ya ilk öykü aynen böyle etki bıraktı bende. hafif ama dolu akıcı uslüp, devamını merak ettiren ama olağan kurgu, kısaca çok güzel beş öykü.