Hiç düşündüğümüz gibi olmadı
Duygu ve Düşünce
Temmuz ayı beklentim :))
Hiç kimswyle iletişim kurasim yok ,sadece eski bilmem kaçıncı mısır prensi dedemin mirasiyla ilgili olan konu dışında😁
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Son yolculuk..
Artık adım attık. Bitmesini hiç istemediğim bir serinin son kitabındayım. Beni harika bir evrenle tanıştıran değerli yazarımıza çok teşekkür ediyorum. Tabularımı kırmamı sağlayan o gümüş yürekli yazar. 🌸 Umarım ömrünün her vaktinde seni kahkahalara boğacak nice güzel günler, yıllar yaşarsın.. D. N. Archeron 🤍 Gümüş Yürek 3
Duygu ve Düşünce
~ Her şeyin varken sağlığın yoksa ~ Her şeyin varken zamanın yoksa ~ Her şeyin varken sevdiklerin yoksa ✔️ o her şey kocaman hiç bir şeydir...
Alıntı
Allah'ın oku dediğini okumayana Hiç bir şey anlatamazsınız ..!
“Kimse kimseye konuşarak bir şey öğretemez… Konuştukların değil yaptıkların önemli…Ne yapıyorsun yani… Seni yaptıkların belirliyor… Mesela senin hiç hayatında şey olmadı mı? Ulan onu öyle yaptık ama keşke orada öyle yapmasaydım… Kaç kişinin kalbini kırdın mesela. Yani nasıl bencillikler yaptın mesela? Hani pişmanlık demiyorum belki de… Hani başka türlü yapabilirdim dediğin şey olmadı mı yani?” Nuh Tepesi