Si Bel

Si Bel
@hicimben
İstanbul
3 Şubat 1982
162 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Güvenemiyorum ve bu beni yalnız kılıyor.
Reklam
Neden ya neden? Sadece kalbimi sevemez misiniz?
Emin olduğum bir şey var artık. Ne olursa olsun, kim olursa olsun “ ben yalnız bir kadın olarak öleceğim.
Hangi kadına saldıracağını şaşırmış erkekler var. Birine gönül verseler kazanacaklar ama onlar kaybetmek için varolmuş gibi davranıyorlar
Ben bir pluviofiliyim.
Reklam