Si Bel

Si Bel
@hicimben
İstanbul
3 Şubat 1982
162 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Mutsuzluk büyük bir hastalıktır. Başınıza gelen, kötü her şeyin kaynağı; mutlu olamasanızda, kendinizi kandırın.
Reklam
Yaşamaktan mutlu musunuz gerçekten. Çok merak ediyorum. Ben yaşamaktan bir şey anlayamıyorum.Hastalık mı bu yada herkese olan bir şey mi?
Sevgi, aşk yada güven, bağlılık ; bir zırvalıktan başka bir şey değil artık! Ah nerde o ölümüne duyulan aşklar
Kendinizi akıllı mı sanıyorsunuz siz!
Yaşayacağım en güzel, en mutlu anlarımı feda etmeye hazırım. Yalnızlık içinde ama en azından kimsenin kalbimi kırmadığı bir cehennemde yaşamaya razıyım.