Bencilce yaşadığım zamanlarda olmuştu,
ta ki ilk gerçek aşkı duyana kadar. Bana doğanın sunduğu oksijeni, daha önce fark edemediğim renk cümbüşünü, merhamet duyabildiğimi, karşı taraf düşünmesede paylaşabilmeyi, farketmeyi, kendimi sorgulamayı, acı çekmeyi... bir çok duyguyu öğretti. İkinci, üçüncü, sonuncu aşk diye bir kavram yokmuş. Çünkü her şeyin sadece ilki olurmuş, ondan sonra yaşadıklarımız aynı olamaz. Olur diyenler olacaktır, çünkü onlar ilkini daha önce yaşadıklarını sananlardır. Aşk ile.. 💓