Si Bel

Si Bel
@hicimben
İstanbul
3 Şubat 1982
162 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Bencilce yaşadığım zamanlarda olmuştu, ta ki ilk gerçek aşkı duyana kadar. Bana doğanın sunduğu oksijeni, daha önce fark edemediğim renk cümbüşünü, merhamet duyabildiğimi, karşı taraf düşünmesede paylaşabilmeyi, farketmeyi, kendimi sorgulamayı, acı çekmeyi... bir çok duyguyu öğretti. İkinci, üçüncü, sonuncu aşk diye bir kavram yokmuş. Çünkü her şeyin sadece ilki olurmuş, ondan sonra yaşadıklarımız aynı olamaz. Olur diyenler olacaktır, çünkü onlar ilkini daha önce yaşadıklarını sananlardır. Aşk ile.. 💓
Düşünce
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben sevdim eller aldı, niye ben ölmüşmüyem?
Gül’ü solduran, gülebilmezmiş.
Bizde kaçan kovalanmaz paşam! Gelen ağırlanır, giden uğurlanır!
Alıntı
Bir gün senin de, benim gibi canın yanacak.