Si Bel

Si Bel
@hicimben
İstanbul
3 Şubat 1982
162 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Altını çizdiğin satırlar yüzünden senin okuduğun kitapları okuyamıyordum. O kalın kitabı elime aldığımda, altı çizili cümlelerin buna izin vermiyordu. Bir özeti de yoktu, çünkü kitap yarım kalmıştı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlıktan korkan bir kalabalığım ben.
Gizli gizli haykırmak istiyorum. SENİ SEVİYORUM
Söylesene kuzum, hayatında hiç benim eksikliğimi hissettin mi? Benim gibi lokmalar boğazında düğümlendi mi yada anılarında yaşadım mı ansızın? Hiç bana koşmak istedin mi yalınayak? Adaşlarımla heyecanla konuşup, ismimi bir kaç kez tekrarladın mı? Giderken burada bırakacağım, tek yegane aşk dedin mi? Şimdi ben gidiyorum aşkım! Gidiyorum böyle işte, Eksik, aç, ansızın ve yalınayak. Kalbimi cam bir fanusun içinde kanlar içinde burada bırakarak. Eksikliğini her zaman hissediyorum ve hissedeceğim çünkü hiç bir zaman tam olmadın ki! Ben yaşamadım ki sen de, hiç...
İlişkiler
Beni savaşın ortasına atıp giden hiç kimse için acı çekmem. Beni mutluluklara boğan insanı sevmekte fazla bana. Uçları yaşamak bana göre değil. Denge içinde yaşamak istiyorum ben.
Düşünce