Söylesene kuzum, hayatında hiç benim eksikliğimi hissettin mi? Benim gibi lokmalar boğazında düğümlendi mi yada anılarında yaşadım mı ansızın? Hiç bana koşmak istedin mi yalınayak? Adaşlarımla heyecanla konuşup, ismimi bir kaç kez tekrarladın mı? Giderken burada bırakacağım, tek yegane aşk dedin mi? Şimdi ben gidiyorum aşkım! Gidiyorum böyle işte, Eksik, aç, ansızın ve yalınayak. Kalbimi cam bir fanusun içinde kanlar içinde burada bırakarak. Eksikliğini her zaman hissediyorum ve hissedeceğim çünkü hiç bir zaman tam olmadın ki! Ben yaşamadım ki sen de, hiç...