📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yaşamak ne ki hem kendini, hem sevdiklerini durmaksızın kimsesiz bırakmak değil mi?.. yaşamak, yüzünü onca yemine rağmen ortada bırakmak değil mi?.. yaşamak, her gittiğin yerde bıraktığın yüzlerini özlemek değil mi?.. yaşamak, içinde o sonsuz ve tesellisiz acının tesellisini aramak değil mi?..
insan bir kere içindeki aşktan umudunu kesmeyegörsün, her şey olmak, her yere yetişmek için bu hayata düşer… her şey olduğunu, her yere yetiştiğini sandığı anda, ortada kendisi yoktur artık… kaybolmuşluğa çok yakındır… kopup geldiği ışığa inancı azalmıştır… daha az acı çekiyordur artık… ama artık daha mutsuzdur eskisinden… daha mutsuzdur, o ışığı acı çekerek özlediği günlerden…