hicransadece

Kırdıysa; sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa; Onsuz kal. Şems-i Tebrizi
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Herkesin vicdanı rahatsa,bu kadar kalbi kim kırdı?😥
Bir zamanlar biz de iyiydik ...
Ayağa kalk düşmek için doğmadık 😉
Iyi geceler
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Necip Fazıl Kısakürek