hilal

hilal
@hilalezgi
Tabiatımda itidal yok... 'Ya hep, ya hiç' diyorum...
Sayfa 110·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İçimde birçok şeyler yıkılıp harap olmuş...
Sayfa 64·Kitabı okudu
1000k
...belki kaderime razı olacağım?
Sayfa 54 - İnkılap·Kitabı okudu
1000Kitap
İnsan kendi hâlini bilmeli, elde edemeyeceği bir şeyi mümkünse istememeli, mümkün değilse bu arzuyu gönlünde gibi gizlemeliydi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
İnsan yârini çok özlerse gayri yüzünün hayalini de göremez olur.
Sayfa 39·Kitabı okudu