Artık çocuk olmadığımı biliyordum, ama 'yetişkin' de değildim. Çocukluğun neşeli umursamazlığı ve yetişkinliğin acısı ve hayal kırıklığı arasında asılı kalmıştım.
"Bir gün, 'benim için şiir yazdın mı hiç' demiştin. Göstermiştim, "şu heves sensin, şu incinmiş gurur sen, şu utangaç aşk,şu posta caddesinde ki daktilo sesi, çocukların okul dönüşü sevinci sen.."