27.07
Ben bir yaş daha aldım. Ama sadece rakamla değil. Öğrendiklerimle, düşüncelerimle, kalbimin de büyüdüğünü anladığım bir yaş aldım. İnsan yalnızca göründüğü gibi değildir derler. İnsan yalnızca olduğu yaş kadar da yaş almıyor bunu anladım. Büyük kalplerimiz, kinden, kibirden, kıskançlıktan, fesatlıktan geri kalan kalplerimizin büyüdüğü, rakamla değil gerçekten kendimizi güzelce büyüttüğümüz bir kalple öğreniyoruz.
Sözlerin ruhu olduğunu, dokunduğu kalpleri iyileştirdiğini öğrendim. İnsan hayat boyu ne çok şey öğreniyor, ne çok yolda yürüyor, ne denli yollarda tökezliyor ama bir an olsun da kenara çekilmiyor. Yaşam devam ettiği müddetçe bize bir fırsat aslında. Biz bir yoldayız. Yolun bizim için sonuna gelene kadarda bu yolda devamlı bir istikamette ilerlemekteyiz. Yolumuzun engebesi bizi yıldırmamalı. Bizler yol boyu öğrendiklerimizle büyüyoruz.
Ben çok şey öğrenerek aldım bu yaşımı, pişman olamadan, kendimden ödün vermeden, ne kendimi ne de sevdiklerimi hayal kırıklıklarına uğratmadan, kimsenin kalbinde bir yara bırakmadan aldım. Şimdi bu yolda ilerliyorum. Dilerim sizler yürüdüğünüz yollarda yürümeye değer insanlarla, size iyi gelen kalplerle ve sizinle atan yüreklerle yürür, kendinizi de büyüterek ilerlersiniz.