Hilal Yaşar

Hilal Yaşar
@hilalysar
Puan vermedi
Sesli kitap olarak dinledim. Kitabı çok sığ buldum. Diyaloglar hiç samimi ve gerçekçi değil. Doktorun tavsiyeleri, açıklamaları oldukça doğru ama kitap bana samimi gelmediği için kitabı pek beğenemedim.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma