Kitap, dört farklı kadının geçmişlerinden başlayarak dördünün de yollarının kesiştiği dostlar apartmanındaki zamanlarını anlatıyor. Konusu ilgimi çektiği için başladım yazarın kalemini bilmeden bence kitabın çok düz kolay uğraşılmamış bir anlatı tarzı var araya Türkiye’nin kitaptaki zamanındaki olaylardan da bahsediyor ve tarafı olduğu siyasi düşünce de açıkça belli oluyor hatta parti adları bile geçiyor bence hoş değil itici geldi açıkçası bu kitap bana bir bakış açısıdır bir şeydir hiçbir şey katmadı bomboştu okumasam da olurmuş dediğim bir kitaptı. Naşide GökbudakGölge Kadınlar