"senin gönlün daima meshur ve musahhardır, mazursun sen gamın ne olduğunu hiç bilmedin, mazursun. ben sensiz bin gece kan yuttum, sen bir gece sensiz kalmadın, mazursun!"
Bu kitap o kadar kalın olmasına rağmen o kadar akıcı ki. Kitabı kapatıp kenara koyunca Meryem'i, Leyla'yı, Tarık'ı yalnız bırakmış gibi hissediyorum. İçten içe acaba ne yaptılar diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Ve Meryem... Senden annen Nana gibi çok çok güçlü bir kadınsın. Ben sizi çok sevdim...