Çoğu insan "Hiçbir şey sonsuza dek sürmez" der ancak ben bizim sevgimizin sonsuza dek süreceğine inanıyorum. Sonsuza dek ve uzun bir süre sevelim, anlaştık mı? Yeniden doğsarsak, tekrar karşılaşalım!
"Akrabalar arasında zorunlu bir sevgi bağı vardır. Oysa sevginin önce hak edilmesi gerekir. İşte bu yüzden akrabalar arasındaki sevgi samimiyetsiz ve iğrençtir."
- Dostoyevski