"Çünkü kederliler. Kederli olunca yargılamazsın."
"Ne alakası var. Hüzünlü olup kötülük eden bir sürü insan
biliyorum."
"Demek ki onlar kötüler. Ama hüzünlü değiller."
Son zamanlarda okuduğum en iyi kişisel gelişim kitabı diyebilirim. Beyhan Budak ile ilk tanışma kitabım.. kitap o kadar ben, o kadar siz. o kadar çevremizdeki insanlar ki her anlattığında kendimi buldum. Süssüz anlatım, acıların yalın halde kelimeye dökülmesi ve şifa sunması.. ben çok beğendim.