Yazarın okuduğum ilk kitabı.. Dili akıcı, betimlemeleri ile beni düşündürdü ve güldürdü severek okudum sanırım ilk olmayacak. Bir ayrılık ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili Beyhan..
Benim arkadaşım olsa keşke diyebildiğim güzel insan..
Her kitabı bana farklı bakış sunuyor. Sanki oturup bir kahve içsek tüm travmalar bitecekmiş gibi.. Bütün kitaplarını okudum şimdi de şiddetle okunmasını tavsiye ediyorum...
Sessizliğin çığlığını bilir misiniz .. Veya bilip sustuklarımız sırlarımız.. her gün daha çok kambur çıkartan sırtımızdaki ağırlıklar..
Tam buradan yakalamış karakterleri bir bir konuşturmuş. Hepsi konuşmuş rahatlamış.. Beni etkileyen bir kitap oldu.
Beyhan Budak yine düştüğümüz yerden toplamayı,kayıpları yoklukları eksikleri parmak ile gösterdiklerimizi bize yalın dili ile aktarmış. Her kitabı kendi içimizden..
Aile,gurbet,fadiş.. çocukluğun sarsılamaz gerçekliği.. içinde ki yaralanmış çocuğu susturamayanlara.. Kendi ailenizden başka hiçbir gönülde yer edinemeyeceğinin çarpıcı gerçekliği.. Beğenerek okudum.
FadişGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 20213,136 okunma