Kübra

Kübra
@hkubra_
Yıllar sonra Maximum Rock dinliyorum, mutluyum.
Reklam
Bütün gün yağmuru beklemiş ama bir damlasını bile görememiş olmak üzüyor beni. Oysa ben yağmur sesini dinlerken kitabımı okuyacaktım.