Egîd Arî

Egîd Arî
@hogir6221
Nesneler bizim onlara yüklediğimiz anlamlardan ibarettir, insanlar da öyle.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birçok şeyi kaybetmenin ve kaybedecek olmanın farkındalığı.
İnsan, yaşamında bir kez de olsa kendine şu soruyu sorup yanıtlamalıdır: Sahip olduğum her şeyi yitirdiğimde, beni ayakta tutacak olan nedir?
Ey yaşam, ya seni özgür yaşayacağım ya da hiç yaşanmamış sayacağım.
Çünkü tek kötü eylem şudur; bilgiden yoksun kalmak.