Egîd Arî

Egîd Arî
@hogir6221
Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kalabilmek.
Gerçeklik insanın şu ya da bu şekilde içinde yaşadığı ve yaşayacağı bir zindandır.
Bütün bu kuşkular nereden geliyor diye sordular; yaşamın tüm gün ve gecelerinden.
Hüzün sonsuza dek sürecek.