Eskiler ne de güzel anlatmış sevdayı...
Senin olsun hos sohbetin Yeter huzurum gitmesin Taşa değmesin ayağın Lale sümbül açsın bağın İstemem metheylediğin youtu.be/IyDhyor2Q4w?si=...
1000Kitap
Ne hoş bir güzelliği vardır hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin; kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların, kalbinde iyiliği ve zarafeti barındıranların, onurlu bir yaşamı seçenlerin... Virginia Woolf
Duygu ve Düşünce
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Önceden doğum günlerimde hep bi beklentim olurdu içimde büyük bir heyecan olurdu işte kim ilk yazacak, kim kutlayacak, kimin aklına gelecek.. Şimdi ise sadece hayata bir yıl daha veda etmenin hüznünü yaşıyorum. Her ne kadar büyümek istemesem de zaman bana inat hızla ilerliyor. Eskiden romantize ettiğim doğum günüm şu an sadece içimi burkuyor. Yine de hoş geldin yeni yaşım. Eğer bi dilek dilemem gerekiyorsa da umarım atanırım.
Alıntı
kendime öyle düşman ve yabancı yetiştirilmişim ki yaş 28 beni halen anlamadılar. ben de anlatamadım nitekim ben de anlamıyorum. anlamakta istemiyorum kendimi. kendini feda etmek büyük erdem kendin için bir şey istemek ise ayıplanacak bir şey. ben halen bir şey isterken diğerleri ne düşünür diye düşünüp vazgeçiyorum. yaş otuz beş ömrün yarısı diyen de yanıldı. yaş yirmi sekiz ömür dediğin nedir ki; nerede başlar nerede biter meçhul. ben ne zaman başlayacağım yaşamaya. ne zaman insanlar bencil olmayı ve tahakküm kurmayı bırakacaklar hayatımda. günaha girmeyi istemem lakin gerçekten bazen merak ediyorum ben ne için varım ne için bu varlığı devam ettirmek zorundayım. ne için tahammül edeceğim. hayatta hiç bir şeye karşı istek duyamaz oldum. bazı günler sigara içmek için uyanıyorum. diğer şeyleri mecburen yapıyorum. Bir rastlantı bekliyorum bir işaret bir kurtarıcı ama gelen giden yok. bana isteksiz olmayı erdem olarak öğretenler bugün iğneleyici laflar ettiklerinin farkına bile varmadan yaşıtlarımın başarılarına methiyeler düzüyorlar. neden öfkelendim. neden delirdim ben. neden sayıp sövdüm. neden sövmeyecekmişim. beni kendilerine oyuncak bilip sadakatimi zayıflık olarak görmekten ar etmeyen bu insancıklara ben ne diye saygı ve ihtimam göstereyim. neye sabır ettiğimi bile bilmeden beni kıyasa sokan dahası bana namussuz bir insan muamelesi yapan bu insanlar. onlar için harcadım 28 yıl. ne yaptık sana diyorlar. sahi bana ne yaptınız. benim emeğimin ekmeğini yiyenler benim icraatlerim ile faaliyet yürütenler hakkım olan ve tek kuruş para etmeyen unvanımı da bir başkasının gönlünü hoş etmek için vermekten geri durmuyorlar. ben artık yoruldum. kimseye borcum yok alacağımdan da caydım. bu hesabı kapatalım artık.
Uzaktasın ama içimdesin" diyebilmek ne hoş Sevginin ve bağın en derin hali bu olsa gerek..
Aşk
Kalanın da gidenin de gönlü hoş olsun..