Önceden doğum günlerimde hep bi beklentim olurdu içimde büyük bir heyecan olurdu işte kim ilk yazacak, kim kutlayacak, kimin aklına gelecek.. Şimdi ise sadece hayata bir yıl daha veda etmenin hüznünü yaşıyorum. Her ne kadar büyümek istemesem de zaman bana inat hızla ilerliyor. Eskiden romantize ettiğim doğum günüm şu an sadece içimi burkuyor. Yine de hoş geldin yeni yaşım. Eğer bi dilek dilemem gerekiyorsa da umarım atanırım.