Alışveriş artık bir yarış halini aldı ve biz gerçekten ihtiyacımız olup olmadığını sorgulamayı bırakıp, birilerinin birşeyleri satın alma durumuna özenir olduk. Daha fazla para harcayanı daha güçlü, daha lüks şeyler tüketeni daha itibarlı görmeye başladık.
Eleştiriler, onarım amacı taşımıyor ve bana zerre fayda sağlamıyorsa, bir kulağımdan girip ötekinden çıkmalıydı. Çünkü insanlar bazen çok ama gerçekten çok acımasızdı ve eğer ben bu acımasız eleştirileri kafama takarsam canım çok yanacaktı.