hwhwjw

hwhwjw
@hsjsjjsnwkw
Bu şehire sığamıyorum.
Reklam
Sonuçta insanlar tam bir hayal kırıklığı değil mi?
Geri gelmesi mümkün olmayan, hatırlanmamalı. Nazım Hikmet Ran
Bir gün herşeyin daha güzel olacağına inanarak yaşıyorum.
Sıkıldım çok her dakika düşünmekten, üzülmekten.
Reklam