HASAN

HASAN
@hsn44
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL
94 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Hüzün de sendendir Ya Rab, Huzur da. El Muhyi ismi şerifin hürmetine daralan gönlümüze can verip, hüzünlerimizi kavuştur huzura. Hayırlı Cumalar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

HASAN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
2018 2. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
7.2/10 · 3.444 okunma
Hayallerim: Bugün de amma dert çektim ha, kesin yarın başıma güzel şeyler gelecek. Hayat:Bugün de amma güldüm ha, kesin yarın başıma bir is gelecek.
Allah'ım; vermen için ellerimizi açıp dua ettiğimiz her şey kalbimizde bir umuttur. Nasip etmeyeceğin şeyler için el açtırma bize, unuttur.
Seni senden almak için duygu sömürüsü yaparlar önce. Gözü yaşlı resimler atıp sanki tüm dünya üstüme geliyo derler. O resimler zaten insanın vicdanını okşar. Herşeyi, herkesi bir kenara iter onunla ilgilenip her derdine derman olmayi seçersin. Yüzündeki tebessümün sebebi olmak istersin ve olursun da. Ardından seni seviyorum, iyi ki varsın iltifatli mesajlar atar dayanamaz iyice bağlanırsin. Gecen, gündüzün olur. Dünyayı bir kenara koyar, onu kocaman dünyan yaparsın. Canım aşkımlı mesajlar devam eder iyice kendinden geçersin bütün ilgin onda toplanır kimseleri görmez gözün. Sen ona ilgi gösterip kimseyi gormedikce o senden yavaşça soğur ve başka arayışlara girer. Nasıl olsa avucundasindır. Hep degisik insanlar ister başkalarından ilgi bekler ama sen sadece ondan beklersin. Gün gelir başkasını bulur ve senle konuşmayı bırakır, mesaj atarsin cevap vermeye bile tenezzül etmez. Daha çok usteledikce o seni çok seviyorum iyi ki varsın diyen insan, hayatımda başkası var der seni sevmemisim der. O gözleri yasli resimler atıp duygularını çalan insan sana bir gram bile acımaz, gözlerin yaşlı seni ortada koyup hic tepki vermeden çeker gider... Ben Senin merhametine sığındım Allah'ım, beni kullarının insafına bırakma...