Kızamamıştım bile sana acıyordu kalbim ama olsun diyordum canımdan çok sevmiştim,
canımdan geçebilecek kadar çok
Bekledim her gün sabırla, uyumaya zorlarken gözlerimi içimden hep seninle konuşurdu
"İyi geceler sevgilim yine çok soğuk kalbim titriyorum" derdim,
"Sevdiğim kapat artık güzel gözlerini" diyeceğin günlerin hayaliyle umut dolardı…
Ama olmadı…
Olmadı…